خرید و فروش آپارتمان در سعادت آباد

خرید و فروش آپارتمان، خانه، ملک کلنگی، ویلا در سعادت آباد

خرید و فروش آپارتمان در سعادت آباد

خرید و فروش آپارتمان، خانه، ملک کلنگی، ویلا در سعادت آباد

وام 80 میلیونی حاشیه نشینی را افزایش می‌دهد

به نظر می‌رسد بانک‌های خصوصی تمایلی به پرداخت وام با نرخ سود 12 درصد داشته باشند. وام 80 میلیون تومانی به نرخ تورم نزدیک شده است و می‌توان گفت ارزش ریالی این وام معادل تسهیلات 20 میلیون تومانی سال های قبل است. این تسهیلات فقط در بخش مسکن ارزان قیمت، تحرک ایجاد می‌کند، بازپرداخت وام 80 میلیون تومانی هم موضوع مهمی است زیرا اغلب وام گیرندگان توانایی مالی بالایی ندارند و نمی‌توانند اقساط این وام را بپردازند.
 
ادامه مطلب ...

وام 80 میلیونی مسکن بر اقشار میانی موثر است؟

فرشید پورحاجت از کارشناسان بخش مسکن در خصوص تاثیر افزایش وام مسکن، گفت: این وام به اقشار میانی جامعه کمک می‌کند که قصد خرید آپارتمان‌های کمتر از 100 را دارند و در مناطق برخوردار، استفاده از این تسهیلات کارایی چندانی ندارد.
 
ادامه مطلب ...

تاثیر وام 80 میلیون تومانی بر بازار مسکن

کارشناسان بازار مسکن معتقدند وام 80 میلیون تومانی فقط بر روی واحدهای کوچک تاثیرگذار است و نمی‌تواند تغییری را در وضعیت کنونی بازار مسکن به وجود بیاورد.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان میان وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی، افزایش وام مسکن به تصویب رسید و شورای پول و اعتبار روز گذشته مبالغ جدید وام مسکن را اعلام کرد.
 
ادامه مطلب ...

قیمت آپارتمان‌های لوکس و اکازیون شمال پایتخت

در حال حاضر میزان تقاضا با حجم عرضه در بازار خرید و فروش مسکن برابر نیست.

اکنون تعداد اندک معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی مربوط به فایل‌هایی است که در بازار فروش با عنوان اکازیون معرفی می‌شوند (زیر قیمت بودن این دسته از واحدها حقیقت دارد).

اکازیون‌هایی که در بازار مسکن از سوی فروشنده‌ها آماده فروش اعلام می‌شوند معمولا 20 درصد زیر قیمت هستند.
 
ادامه مطلب ...